Zasady naboru
- Zasady rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez m.st. Warszawę określane są przez Biuro Edukacji m.st. Warszawy i dostępne są na stronie internetowej Biura www.edukacja.warszawa.pl lub na stronie internetowej Przedszkola Nr 17 Kółko Graniaste w zakładce REKRUTACJA
- Zasady prowadzenia postępowania rekrutacyjnego do samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na rok szkolny 2022/2023 zostały przygotowane w oparciu o zapisy ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59).
- Wzorem lat ubiegłych, nabór do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na rok 2022/2023 odbywać się będzie w formie elektronicznej. Haromonogram rekrutacji dostępny jest na stronie Biura Edukacji m.st. Warszawy www.edukacja.warszawa.pl lub na stronie internetowej Przedszkola Nr 17 Kółko Graniaste w zakładce REKRUTACJA
- Do dyspozycji Państwa są miejsca we wszystkich przedszkolach prowadzonych przez Miasto Stołeczne Warszawę, jak również w oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych.
- Rodzic, prawny opiekun ma prawo wybrać przedszkola szeregując je według własnego priorytetu. Przypominamy, że kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia.
- Po wypełnieniu danych w systemie należy wydrukować kartę zgłoszenia dziecka, dokładnie ją przeczytać, uzupełnić, podpisać i zanieść do placówki pierwszego wyboru.
- Osoby, które nie mają dostępu do Internetu lub będą miały problem z wypełnieniem danych w systemie, mogą zgłosić się do wybranej placówki pobrać kartę zgłoszenia i oddać po wypełnieniu (pracownicy przedszkola wprowadzą kartę do systemu).
REKRUTACJA 2022/2023
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 15-09-2022 - Edycja treści
- 18-11-2020 - Edycja treści
- 22-06-2020 - Edycja treści
- 31-05-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
- 28-12-2012 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 585